דלג לתוכן דלג לפוטר
רכבת ישראל בחרה בחברת HB Innovation לניהול תהליכי הבטיחות

רכבת ישראל רכבת ישראל בע"מ היא חברה ממשלתית, האחראית להפעלת צי הנייד על מסילות הברזל הבין עירוניות בישראל.

החברה עוסקת בשינוע נוסעים ומטען באמצעות רכבות, מפעילה את תחנות הנוסעים ותחנות טעינת משא ואחראית על תכנון ופיתוח תשתיות הרכבת במדינה.

ניהול בטיחות ברכבת ישראל מביא לידי ביטוי שילוב של שמירה על חיי הנוסעים (בדרך אל הרציף ומהרציף) בטיחות העובדים (באתרי התפעול, בתחנות ובמסילות). שילוב צרכים זה, חייב חשיבה ייחודית על בניית פתרון שיהיה פשוט וקל לתפעול מרמת השטח למנהלים, יחד עם ניתוח נתונים on-line על מנת לאפשר לזהות ולהסיר מפגעים, להקטין את החשיפה לסיכונים, לנהל ולעקוב אחר הטיפול באי התאמות וכל זה כדי לאפשר לנו להנות מהדרך בכל זמן ובכל מקום

אסף בלום, מנכ"ל PAS:

הבחירה של רכבת ישראל בפלטפורמת PAS, כמערכת לניהול בטיחות וסביבה, מביאה לידי ביטוי תהליך עבודה ארוך ומאתגר משלב המכרז ועד להודעת הזכיה. הבחירה משקפת את אמון הרכבת הן ביכולות המערכת והן ביכולות הצוות.

אנו רואים בפרויקט, תחילתה של שותפות ארוכת שנים, אשר תיצור ערך עסקי מהותי בפעילות הרכבת ותאפשר שמירה מתמדת של בטיחות עובדי ונוסעי הרכבת.

אנו שמחים על הזכיה ומאחלים לכולנו הצלחה בהמשך הדרך.

PAS by HB Innovation logo
רכבת ישראל - לוגו

ישראל מרקו, סמנכ"ל EHS רכבת ישראל:

ניהול הבטיחות של נוסעי ועובדי הרכבת, הינו מרכיב מהותי בערכי החברה. כחברה, אנו שואפים להבטחת בטיחות עובדי ונוסעי החברה אם זה בתחנות הקצה, התפעול והמשרדים.

הבחירה במערכת PAS כמערכת בטיחות, הינה שלב נוסף במימוש בתפיסה זו. מערכת PAS, תאפשר לכלל בעלי התפקידים בחברה, לנהל בצורה טובה יותר את תהליכי הבטיחות, תוך ראיה חוצת ארגון שתאפשר לנו להטמיע תהליכי שיפור וסטנדרטיזציה רוחביים.

אני בטוח שהסינרגיה בין רכבת ישראל וחברת HB Innovation תאפשר את המשך הטמעת תרבות הבטיחות והשמירה על הנכסים החשובים לחברה שהם עובדיה ונוסעיה.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן